Archive for יוני, 2010

Flower Quest

יום רביעי, יוני 30th, 2010

Flower Quest המשחק Flower Quest הוא משחק פאזל שבו אתם מסובבים גבעולים של ניצני פרחים כדי לחבר את הצמחים זה לזה. החיבור מסיר את האריחים שעליהם הם מונחים, ומאפשר לגבעולים וניצנים חדשים ליפול אל לוח המשחק. ברגע שכל האריחים הוסרו, אתם עוברים לשלב הבא. אתם מוכנים לאתגר? More info about the game Flower Quest(review, video, […]

Fashion Season

יום שלישי, יוני 29th, 2010

Fashion Season נהלו את הבוטיק האופנתי ביותר בעיר בהרפתקת התאמת צורות! חווית משחק מגרה וגרפיקה מהממת הפכו את Fashion Season ללהיט שכולם מדברים עליו! More info about the game Fashion Season(review, video, screenshots, online game)

Dream Cars

יום שני, יוני 28th, 2010

Dream Cars מה קורה כשמעמידים משחק ניהול זמן ומשחק מירוצים פנים אל מול פנים בתוך זירת-הרס ומשסים אותם זה בזה? מקבלים משחק של כיף מרסק! More info about the game Dream Cars(review, video, screenshots, online game)

Mysteries of Horus

יום שישי, יוני 25th, 2010

Mysteries of Horus השביעו את רצונם של אלי מצרים העתיקה במשחק החשיבה המצוין הזה. המשחק Mysteries of Horus כולל גרפיקה מהממת, חווית משחק ממכרת ו-‏100 שלבים, שהופכים אותו למסע מרתק לכל המשפחה. More info about the game Mysteries of Horus(review, video, screenshots, online game)

Farm Frenzy

יום חמישי, יוני 24th, 2010

Farm Frenzy תנסו להיות בעל אחוזה, שמכוון להפוך משק נובל לחווה משגשגת ועשירה. בשביל זה תלמדו לייצר מוצרים איכותיים ולמכור אותם בעיר במחיר טוב. More info about the game Farm Frenzy(review, video, screenshots, online game)

Gem Shop

יום רביעי, יוני 23rd, 2010

Gem Shop התאימו אבני-חן צבעוניות ושמרו שהלקוחות יהיו מרוצים! מכרו אבני-חן ותכשיטים ללקוחות מאושרים, אבל היזהרו – אם תגרמו להם לחכות יותר מדי זמן הם יתחילו להתלונן. תצטרכו להעניק להם יחס מיוחד כדי שיישארו מרוצים, ואתם תזכו במכירה! לקוחות שמחים מבזבזים הרבה כסף ושומרים שהחנות שלכם תהיה פתוחה לעסקים! More info about the game Gem […]

Jigsaw World

יום שלישי, יוני 22nd, 2010

Jigsaw World הזן העולם של כיף פאזל למשחק פאזל תוססת! בעוד את היום עם עשרות חידות מסנוור מאתגר! מגוון מדהים של סצנות צבעוניות מחכים לך, כדי לתגמל את סבלנותך ואת בבקשה העין שלך! לטפס החוצה של ימי הביניים ו לטבול את עצמך המבריק דיגיטלית של חידות מחשב ברזולוציה גבוהה! More info about the game Jigsaw […]

Jenny's Fish Shop

יום שני, יוני 21st, 2010

Jenny's Fish Shop גדלו ומכרו דגים אקזוטיים כדי לעזור לג'ני לבנות את פארק המים המרהיב ביותר בעולם! גרפיקה צבעונית, צלילים קסומים וחווית משחק ממכרת נגד-השעון! האם תבלעו את הפיתיון? More info about the game Jenny's Fish Shop(review, video, screenshots, online game)

Ice Puzzle Deluxe

יום שישי, יוני 18th, 2010

Ice Puzzle Deluxe Magic Encyclopedia: A primeira estória leva você em uma jornada mágica e maravilhe-se ao guiar uma jovem em uma jornada para encontrar seu irmão e interromper a manifestação de um mal terrível. More info about the game Ice Puzzle Deluxe(review, video, screenshots, online game)

Hyperspace Invader

יום שלישי, יוני 8th, 2010

Hyperspace Invader ב-Hyperspace Invader, משחק ארקייד חדש של ירי בחלל, חייזרים עוינים רודפים אחר הגזע האנושי ברחבי הגלקסיה כדי להנחית עליו את מכת המוות הסופית. כדי להציל אתהאנושות עליכם לנווט אחת מ-‏12 ספינות בשדה קרב תלת-ממדי ולהשתמש בעוצמת האש שלה מול זרם בלתי פוסק של תוקפים. More info about the game Hyperspace Invader(review, video, screenshots, […]


This is a blog At.CorKy.Net